Snart midsommar..

I morgon äre dax :D Sommarens längsta dag. Dvs solen går knappt ner förns den ska upp å kika igen :D hehe. Midsommar. Den enda högtid jag tycker om. Kan ju bero på att den e på sommarn ;) hehe..


Ikväll ska jag och farsan ut och skaffa björkar att sätta på altan pelarna. Sen ska ja ut och plocka blommor för att sen göra en fin liten krans :D Måste ju ha en midsommarkrans runt huvet när de e midsommar ju! Annars äre ingen idé! Va länge sen ja hade en riktig midsommar. Men de ska ja ffs ha i år! Jag har redan bestämt div saker jag ska fixa. Bilder kommer här på bloggen sen i morgon jag lovar!! Ska visa hur fint de kommer vara på vår gård då. Sååå fint. Me blommor å div saker! Ska fråga morsan om hon vill gå med mig och plocka.

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

D trista med midsommar e att sen vänder det o blir mörkare

2008-06-20 @ 09:24:45
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback