Lite dittan å datten...

Nu sitter ja å lyssnar på en skrattande Elvis som försöker sjunga Are you longsome tonight medans ja väntar på samtal från Värmdö.. men ja läre väl ringa upp själv snart igen antar jag om dom inte ringer snart..

Ja nu äre inte länge kvar tills semestern! 6 juli drar jag och Majja ner i några dagar till stockholm å lever livet :) Hehe. Vi ska göra både de enda å de andra. Allsång, skansen, shopping, fika, kändisjakter, kryssning mm är inplanerat :) Så vi läre ju knappast ha tråkigt.
Dan före ska vi på EMD på sundsvalls gatufest oxå och dan efter vi kommer hem äre dans till Highlights *skratt*.. fullt upp dvs!!!

Hmm nu blev de Ricky Martin.. tänker alltid på pärry när ja hör den här.. "thinking of her in leather and lace" :P haha.. bara ja å majja som fattar de där dock!

Gått upp till lvl 12 i WoW nu oxå me min belf mage om nån är intresserad :P haha.. Älskar de spelet! Kan spela i flera timmar å inte inse att de ens gått en halvtimme *skratt* .. Ja då e man inne! Bye bye Sims.. de e avinstallerat å kastat. Orkar inte me de just nu. Kanske sen när man fått en bättre dator å de inte hackar så förjävligt.

På midsommar blire lugnt iaf. Tänkte åka upp till Majja men de blev inte så. Så ja å morsan ska ner å shoppa in lite mat å dyl till midsommar senare idag. Blir grillat och nån bra rulle istället för mig. Har ju så mycket å göra efter midsommar så ja kan allt ta de lite lugnt då :)

Nä nu ska ja in å spela lite mer tror jag.. vi får se :)

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Tsss vad lite info du gav om semestern då ;)

Men kul att den nämndes i allafall :P



Inte så jäkla länge tills det är stockholm. härligt härligt men farligt farligt ;)

Farligt för vissa killar i allafall asg

2008-06-18 @ 19:47:38
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: zara

det är den bästa låten med elvis.. skrattar så jag dör när jag hör den!

2008-06-24 @ 07:28:59
Adress: http://zara82.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback