Wieeeerd dröm :O

Drömde att jag och Maria va ute på nån krog i Sthlm. Sen såg vi helt plötsligt Erik Segerstedt. Han kom, klädd som nå lodis me världens största prilla under läppen och uppsatt långt hår och verkade nerdrogad. Haha. Han såg oss å skrek "NEEEJ INTE NI IGEN!!! SLUTA FÖLJ EFTER MIG!!!" vilket gjorde oss mäkta förvånade. Vi gick fram å fråga wtf han menade? Fick ur han att vi va tydligen å snoka utanför hans dörr och störde han. Maria blev allmänt konstig och satte sig ner på en stol. Ja tog Eriks händer och sa "snälla lilla du.. kan vi snacka om de här?" vilket han gick me på och vi 3 gick iväg och satte oss på en stentrappa. Vi började prata om att jag vela flytta till Alvik och därav va vi runt och kolla på hur området såg ut. Och den gången vi träffat på han va verkligen inte planerat. Då häver han ur sig att ja ska minsan ha jääävligt tur om ja lyckas få en lägenhet i Alvik för de va typ 30 års väntetid på dom + att man måste vara loaded om man ska bo där. - Jaha som du då lr? Häver jag ur mig vilket får han å tystna. Helt plötsligt sitter vi på nå tunnelbana som ska ta oss ut till nån jäkla Ö. jag sitter breve han och maria sitter 4 säten bakom tydligen. Såg ut som en vanlig buss gjorde den oxå. Han börjar visa mig sin nya mobil som han e sååååå stolt över. Me ja vet inte hur många finesser. Så ja tar upp min och visar han att den här duger minsan för mig. Han hade tydligen tänkt köpa en sån från början men de va fel färg på den (?). Aja.. helt plötsligt lägger han armen om min midja och håller om mig så medans vi kollar på alla finesser i min mobil. Ja börjar känna mig lite illa till mods men sålänge han höll sig där så vare lugnt tänkte jag. Sen när ja la ner min mobil igen så försöker han kyssa mig. Han trycker sina läppar emot mina men jag besvarar den inte. Ja trycker han ifrån mig å frågar va i helvete han gör. Tittar på maria å ser hur hon stortjuter några säten längre bak. Han försöker igen och än en gång trycker ja ifrån han. Han undrar varför ja håller på sådär. Jo för att jag har inte mage och hångla me nån som min kompis tycker om så mycket säger jag. Speciellt inte när hon sitter och tittar på! Å då frågar han om ja hetter Janna och om han e Danny. Haha ja vet inte varför men ja ba neej varför undrar du de? Sen börjar han kyssa mig igen å slicka mig på kinden (?) men då får ja nog och kliver upp. Kliver av tunnelbanan som tydligen precis stannat med Majja hack i häl. Erik hoppar oxå av och springer efter mig. Plötsligt är vi vid nå rikemansområde utanför sthlm. Han stannar mig å säger "men vet du inte vem ja e!" .. Jo tyvärr häver jag ur mig. Säger att ja trodde han va en trevligare kille än så och hoppas att han ändrar sig snart. Buttar ner han i en vattenpöl å går sen iväg me Maria. Då säger hon "tur att han inte va Danny" och sen vaknar jag.

Haha.. asså ja fattar inte. va?! Jag och ERIK till å börja med? Hmm.. ja vet inte vad jag ska tro om den där drömmen. En varning att ja inte ska flytta till Alvik kanske. haha. Nä ingen aning. Lite dålig dröm bara! haha :P

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

ha ha ha snyggt eller nått ;)

Ha ha eller ska du bli nya janna ;)

2008-07-29 @ 14:19:57
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: #elen

uh, vi hoppas att de inte var en sanndröm då xD

2008-07-29 @ 20:28:49
Adress: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback