Östersund

Japp nu sitter ja här! :) Kom fram igår å de va skönt å komma iväg lite! Faktiskt. Även om ekonomin inte e den bästa men ja måsta iväg.

Svettit som satan äre här!! Å mensvärken börjar kännas oxå. Aj aj.. får nog ta å fixa en tampong innan jag å Majja ska ner på stan å shoppa julleknull present ;) Thah :D
Men först blire en snabb dusch... Usch så varmt de e!! Sen får handduken torka ute på majjas balkong tills vi kommer tebax.. för jag ska ju duscha igen innan vi ska på dans ikväll. Blir bergis svettig nere på stan lixom..

Gott me frukost iaf. Snodde en macka av Majja åsså tog ja min yoghurt :) Sån där som hummris farsa visa mig. Va göööör god! ^^ Hihi.. brukar köpa hem sånna å ha hemma.. Blir bra frukost ihop me en äggmacka å lite juice ^^

Nä.. måste hoppa in i duschen innan ja rinner bort..

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Hömmern

yoghurt som min pappa visa? totalt förvirrad

2008-07-09 @ 07:31:25

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback