♥ Chris ♥

Ja inatt vare dax å drömma om han. Kände verkligen i drömmen hur ja saknade han. Hur kan en sån underbar människa bara försvinna ur ens liv! Varför slutade du?? *torkar tår från kinden* .. Ja har träffat dig 2 ggr sen april 07. De är alldeles för sällan! Vill inte de ska gå nästan 1 år tills ja får träffa dig igen! Saknar dig din idiot! *ler lite*

I drömmen va ja å Majja på nå sångläger av nå slag. Och chris kom dit. Kan ni klandra oss för att vi slängde oss runt halsen på han å nästan vädra släppa. Vet inte hur länge jag stod och krama han men jag kände även i drömmen att ja inte vela släppa. Hugget i hjärtat kände jag och hur ögonen tårades. Samma känsla hade jag när jag vaknade.

Chris.. ja saknar dig! Kom tebax till Barbados! Dom är ingenting utan dig!! De e tråkigt och rent av okänsligt att gå på Barbados nu för tin. Visst, Björn är en grym sångare. Men ja vet inte. DU är deras leadsinger. Inte han. Barbados kommer aldrig bli sig likt igen utan dig. Inte ens om Magnus Carlsson kommer tebax. De ska va du å ingen annan! Du som fick ens liv till å lysa så fort man träffa dig. Du man hade kul ihop med. Du som spexa, skämta och va allmänt underbar. De ska va DU å ingen annan. DU är Barbados för mig. ♥

♥ Chris Lindh för alltid i mitt hjärta ♥

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback