Paniiiiiiiiiiiiik!

Jaaa ja vet de e löjligt!! Men jag har de just nu!

Majja berätta för mig för ett par dar sen att hon anmält mig til en tävling på Aftonbladet. Där priset är ett song-o-gram av Danny Saucedo! :S Haha men shit va väl de ja tänkte på.
Tills idag!! I morse vaknade ja upp me panik. "TÄNK OM han kommer?!" Va min tanke. Upp, in i duschen. bla bla bla.. Ja sitter nu här i bara tunika och trosor. Kläderna måsta ja tvätta så hälften hänger i torkskåpet och inte är klara.

Ja veeeeeeet att de bara är en chans på miljonen att de blir ja som blir utvald. Men tänker ändå "tänk om!".. För de är ju ändå EN chans på miljonen.. Tänk om de blir just DEN! Då vill ja inte sitta här som nå slashas. Nej då vill ja va fräsh å fin. Wtf Aftonbladet följer BERGIS med juh! Huuua. Räcker de inte me färjan för mig nu? *skratt* Nu finns de en chans på Aftonbladet oxå! Jises.

Sitter här å har panik utifall han dyker upp innan ja hinner göra mig klar. Huuua. Avskyr å va nervös när ja inte ens vet om ja borde vara det!
Den där liiiiiiiiiiiilla jäkla chansen på den STOOORA miljonen ger mig panik. Shit.. Kan han inte komma i morgon istället OM han nu kommer. Haha. Då är ja iaf klar xD Hahaha.

Shit.. Ja skriver mer sen å berättar hur tusan de gick om ja fick besök lr inte xD (Va beredd på INTE ok? :P)

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Snart kanske det knackar på dörrn :-D

2008-12-09 @ 14:27:06
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Karin

hehe.. ja jag klirrade körkortet även om det blev som det blev ler

Ska hålla tummarn att han kommer till dig, det vore coolt! Fast som sagt, det är nog en ganska så liten chans, dock finns ju chansen =) KRAMAR

2008-12-09 @ 15:10:24
Adress: http://storkbarn.blogg.se/
Detta är skrivet av: Cattis Cajate

Hej!

Åh vilket fantastiskt härligt recept!!!! Låter ju hur gott som helst :P MÅSTE TESTA!!!! Tack tack! Och återigen tack för din fantastiskt söta komplimang, värmer enormt!!! Så gulligt av dig att ge komplimanger, det är det finaste man kan göra, säger mycket om dig som person. Hoppas du får en härlig jul!

kram!

Cattis

2008-12-10 @ 14:26:29
Adress: http://cajate.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback