Otacksam?

Du behöver faktiskt inte läsa min blogg om de e så att du stör dig så jävla mycket på vad jag skriver. Skit i de isf! Och nej jag har inte din blogg adress så ja tänker inte svara dig där.

Julen för mig är så himla meningslös. Presenter, ett onödigt skit om man ändå inte tänker lägga ner nå energi på det man ger bort. Jag har polare som får videokameror, fina parfymer, dammsugare och annat behövligt. Ja får vantar och ett nattlinne.. Yaaay. Förlåt mig då om jag inte hoppar högt av glädje. Jag har ALDRIG i hela mitt liv fått nått KUL i julklapp. Har aldrig fått känna känslan att bli glad över nått jag fått. Inte ens när ja va liten. Va avis på mina kompisar som fick så fina julklappar å där satt ja me nån 10 kronors sak. NEJ vi är inte världens rikaste familj. Men iställe för att slänga ut småpengar på skitsaker som man ändå inte vill ha kan man inte spara ihop alla pengar å köpa nått man kanske VILL ha istället? Nej då..

Otacksam? för att jag NÅNGÅNG i mitt 25 åriga liv kanske vill få en betydelsefull jul? Sure, tyck de då! Men sluta läs min blogg då för FAN! Dra åt helvete å lämna mig ifred för de ENDA du gör e å KLAGAR på de ja skriver. Om du nu tycker jag är sån jävla dålig människa och irriterar dig på de ja skriver så varför läser du ens? Ja fattar inte. Skit i de helt enkelt!

Jag skiter i va människor jag inte känner får uppleva. Jag har inte tid och energi att lägga ner på folk jag inte känner. Visst trist för dom om dom mår dåligt. Men jag har ett eget liv och tänka på oxå. JAG måste oxå få må bra nångång. Eller är de förbjudet runt sånna här årstider?  Tydligen. Och NEJ de e ingen idé du svarar för ja kommer bara radera dina kommentarer ändå för ja orkar inte med din negativitet mot mig. Mail, SMS va fan du nu än skickar, ja läser dom inte. För de enda du kan göra är och klaga på mig.

Jag skulle för en gångs skull kanske kunna få en film ja önskar mig. Eller varför inte ett presentkort på IKEA eller tja.. ja vet inte.. NÅTT.. Behöver inte kosta 1000 tals kronor. Men för en gångs skull köpa nått som står på min önskelista. Jag AVSKYR å sitta där me ett påklistrat leende och låtsas va glad för de ja får.

Kalla mig bortskämd, kalla mig otacksam. men NÅNGÅNG vill ja faktiskt oxå bli glad på jul! För me tanke på att ja inte är de varken vid maten lr innan så kanske ja kan få nått i julklapp (de hör ändå till!!) som gör mig glad? Men nej.. inte än på 25 år iaf.. kanske nästa.. men de tvivlar jag på...

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Jag håller faktiskt med dig.

2008-12-25 @ 13:19:46
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback