Nya året 2009

Har bestämt mig för att åtminstonde lyckas med 6 saker av den här listan 2009. Om inte så blir jag jävligt besviken på mig själv.



Och börja leva efter detta. Måste ta hand om mig själv mer i fortsättningen.



Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sofia

Mot finnig hud kan du prova stioxyl 5%, finns receptfritt på apoteket och är superbra, men man behöver dock smörja sig med en mjuk salva också annars blir man gaalet torr, så jag kombinerar med Nutrogena visibly clear, funkar super för det är inga oljor och så i den, så man blir mjuk utan att få fet hud! :)

2008-12-30 @ 17:46:08
Adress: http://fiian.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mallan

Jag tycker att det låter som kloka listor. En sak vill jag dock, av egen erfarenhet, varna lite för - löshår. Jag vet inte vad det är du tänkt dig, men jag har vid två tillfällen satt i extensions av äkta remyhår och besvikelsen var total när jag nu sist tog ut det, jag blev tvungen att klippa mig i en kort page och färga håret mörkt för att det var så slitet. Det är en rätt stor skillnad att gå från lockigt, blondt jättelångt hår till en mörk page, men men. Det finns annars jättefina trens man kan köpa för ca. 1500 (då är det äkta remy-hår också) som man sätter i med clips.



Lycka till !

/Mallan

2008-12-30 @ 21:28:46
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback