Köldskador

Ja man får nästan de.

När jag gick å la mig så kolla ja på termometern och den visade -11 grader. Huua! Från att ha vart ca 0 gradit i några dar nu så blev de plötsligt skitkallt!
De fick ja dessutom reda på i morse. Jag skulle till Arbetsförmedlingen. De vela inte bilen.

Jag klev upp 8.. trött som en gnu av att bara ha sovit 4 timmar inatt. Duschade, klädde på mig, fixa allt sånt.
Då kommer första skiten. Jag drar sönder mina stövlar. Ena spännet där snörningen sitter fast drog ja loss av nå anledning. Svär en lång ramsa men fixar en tillfällig lösning. Jag får försöka laga de när jag kommer hem tänker jag.
Eller om jag måste gå till skomakaren. De märks.
När vi kommer ut till bilen kommer nästa skit. Den öppnar sig knappt. Farsan river och sliter i dörren och tillslut går den upp. Han sätter sig och startar bilen. Utan mig. Min dörr väääägrar öppna sig. Den e envis som en liten barnunge. Farsan slår på insidan av den och ja rycker på utsidan. Rubbas inte en mm. Då tänkte farsan komma ut och hjälpa mig. Nästa problem.
Farsan tar sig inte ut. Hans dörr har förfrusit sig på nått vänster medans han satt i bilen å försökte få mig att komma in.

Problem: Jag tar mig inte ner på arbetsförmedlingen.

Jag ringer upp snubben och säger som det är och han ska höra av sig till mig när mötet är slut och boka in mig på ett nytt. Så nu väntar ja bara på att klockan ska bli 12 så han ska ringa mig.

Jag avskyr sånna här dagar när allt går åt helvete. Bara därför så går väl morgondagen åt helvete oxå när man ska på Barbados / Julshow.
Till å börja me ska de enligt morsan bli 30 grader kallt i helgen. Yaaay va ja ser fram emot det! Lr inte.. Suck. Hoppas verkligen inte de blir så kallt!!!

Nu ska ja passa på och packa när jag ändå har tid att döda..

Tjing.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: #elenLuu

men usch vad jobbigt :S

Flytta hit, såna problem har vi inte här! x)

2008-12-05 @ 15:59:05
Adress: http://helenluu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback