Julefriden (?) över...

Ja jag fattar att båda reklamerna är tagen från Gladiator. E inte född igår. Tycker bara körslaget kunna kommit me nå annat koncept för dom 2 va FÖR lika varann...

Yeah yeah.. BTB... nu är julen över. Hallelulja! Finally.. Päronen sitter i köket och fikar me farföräldrarna och morbror. Brorsan har åkt hem för han ska til fjälls och spela som "husband" på ett hotell i 2 veckor nu. Så nu kan man inte smita till han heller när de e som jobbigast här hemma.

Julklappar fick ja.. nån iaf...
  1. Nattlinne
  2. Handdukar + badlakan
  3. Stickade tumvantar (behövdes)
  4. Rese-kit (sy grejjor)
  5. 2100 kr
  6. Presentkort på Christinas (ska ner å köpa jeans)
Så några va ju behövliga. Förutom rese-kitet och handdukarna. Varför? Jo rese-kitet såg ut att va av dollar kvallite och kommer knappt hålla en resa till Jarse (7 min me tåg) allra minst och sy med. Men tanken va snäll. Handdukar har ja fått av farföräldrarna 5-6 år i streck nu. Har nog en full garderob me handdukar som ja aldrig använder (eftersom jag redan har så många från när ja bodde själv) och som dessutom luddar av sig så de går inte att använda dom för man blir helt röd. Men men snäll tanke även där. Dock börjar ja undra om farföräldrarna glömmer va dom gett mig varje år eftersom ja får samma handdukar (japp, samma modell, märke mm mm) varje år.. Aja. shit the same.

Pengarna va väl behövliga! Eftersom ja bara får pengar för 10 dar från F-kassan så tror ja knappast dom räcker till alla räkningar på ca 3500 kr. Nope.. Så ja får ta av dom här pengarna oxå. Får se om ja har råd me Danny den 27e. Men ja hoppas det. Nått kul i mitt gråa liv ska ja väl ha runt jul..

Presentkortet ska ja genast ner å köpa jeans för. Ja behöver ett par jeans. Har bara 3 par nu. Varav 2 sitter så perfekt så ja får leka morsan i tonåren å lägga mig raklång på sängen för å få på mig dom.. typ..
Vantarna kan behövas när de e kallt ute. Har bara ett par stickade fingervantar och dom e inte ens fodrade.. men de va dom här. Så nu kan ja va ute i kylan oxå.

Trött som en gnu e jag. Undra om jag ska gå å lägga mig tidigt ikväll. Ingen aning. Är sugen på att se på nån film men har ju sett alla ja äger typ 10 ggr om så ja vet inte vilken jag ska ta och köra in i DVDn. Hade hoppats på Buffy säsong 6 lr 7 eller Lilla huset säsong 4 i julklapp men ingen av dom fick ja. Får väl köpa själv då. Bland dom få saker ja faktiskt önskade mig. Hmm.. Hoppas ja får ett nytt skrivbord på IKEA iaf. Ev kommer mina päron köra upp mig den 27e så dom får gå på IKEA och ja får träffa Majja, Tiia och Danny. Håller tummarna! Skrivbordet kostar bara 495 så de kanske inte är en omöjlighet iaf.. Vi märker väl...

Undra om jag ska gå å ta lite cola.. jo ja gör nog de (nej ja dricker inte julmust om ja absolut inte måste)..

Puss.

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback