Julafton.. helvetet på jorden..

Ja så ungefär är de här. Tackvare all stress å skit å jävelskap så blire mer bråk än vanligt. Jag sa ordet "Mamma" nyss å fick utskällning för hon trodde ja skulle skälla på henne. Snacka om förutfattade meningar. Känner för å hålla mig på rummet tills skiten är över. Va äre för idé att ens försöka?

Hoppas jag kan åka upp till Sundsvall den 27e så ja får lite kul iaf. Träffa Tiia och Majja och Danny. Han är så duktig att få mig på bra humör så ja hoppas han även lyckas denna ggn. Sen blir de väl lite spring på IKEA oxå antar jag..
Vi får väl se va som sker...

Önskar ja va liten igen så ja slapp den här jul skiten. Inge stress, bara kolla på TV me brorsan, mysa me nötter, godis och julmust. Äta sig proppmätt på den goda maten och faktiskt få saker man tycker om i julklapp. Ja anser såhär att kan man inte ge nått som man tror den andra tycker om kan man lika gärna låta bli. Jag behöver inga julklappar. Men om dom är så tvungna å ge nått kan dom väl iaf lägga ner lite energi i tänkandet på vad jag vill ha? Nästa år ska ja inte ge nå julklappar. Då spar ja pengarna å köper nått ja själv vill ha på mellandagsrean istället. Eller spar pengarna å åker på nån semester långt som helvetet bort härifrån. Men förhoppningsvist bor ja inte kvar här nästa jul. Då slipper ja den här skiten. Då kan ja åka upp så jag är här på eftermiddagen nångång. Skönt å slippa allt bråk å stress.

Nä nu ska ja fortsätta me maten innan man får skäll igen... Ha en bra jul alla ni som läser de här.
För min kommer suga, som den gjort dom senaste 5 åren...

Merry christmas and a crappy new year....

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: ☆ Nina ☆

Håll ut, tänk att det är sista julen som är så här. Sen bor du själb å kommer på besök .. å när barnen kommer så får julen en helt annan mening .... Ha en så fin dag som du kan! KRAAAM

2008-12-24 @ 15:35:12
Adress: http://snostjarna.blogspot.com
Detta är skrivet av: Lola

Gillar inte att bo hemma o fira jul, även fast ja bara hem o hälsar på. Iusch. Go Jul på dej iaf Stina :) Nu när Jossan e hemma så kanske vi kunde festa nån liten kväll om du vill å kan. :)

2008-12-24 @ 16:45:56

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback