Gått för långt..

Igår gick farsan för långt. Nu har han EN sista chans på sig sen har han en unge mindre. Samtalet gick väl till ungefär såhär.

Farsan: Va fan använder du torkskåpet för?
Jag: Måste ha lite kläder torra så ja kan packa ner dom
Farsan: Men va fan du åker inte förns 11 i morgon (klockan va typ 21.00)
Jag: Jag vill packa nu så jag har de klart
Farsan: *skriker, svär och bråkar*
Jag: Varför ska man ha ett torkskåp om man inte får använda det?
Farsan: Du hör ju hur du pratar! Som en barnunge!
Jag: För att ja ställde en fråga?
Farsan: Ja du hör ju!
Jag: Men sätt dig en torkställning istället då om man ändå inte får köra igång torkskåpet?
Farsan: *skriker och bråkar lite mer*
Jag: Men varför har man ett torkskåp om man inte får använda de? Det är väl onödigt?
Farsan: Du hör ju hur du låter. Du e ju för fan lika korkad som dom ute på hörnet

Jahaaa så nu är man dum i huve för att man ställer en fråga som jag tycker är rätt självklar. Varför ska man ha ett torkskåp om man inte får använda de för att elen är för dyr? Ja förstår inte va de är att bråka om.
Vi skrek och bråka på varann och sluta me att ja börja gråta för att ja va så förbannad. Gick in på mitt rum å va ledsen. Orkade inte med det där. E ja inte "värd" mer än så att han kan skälla på mig för minsta lilla som en enkel liten fråga så ska han få slippa ha en dotter som bara gör fel hela tiden. Va äre för idé å ha föräldrar som bara skriker och gormar på en. Nej tack. Då slipper jag hellre.

Nu ska ja me tåget mot Östersund om en halvtimme. Ska bli skönt att komma bort men önskar de va längre än bara över natten. Mickeys bjöd in mig och Maria på en träff med dom ute på en restaurang i Östersund. Ska bli kul å tänka på annat lite. Får se om jag är nå festsugen.. de märks...

Nu drar jag...

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Men herregud!? Jag skulle ha stått som ett frågetecken i den där situtationen.

2008-12-20 @ 16:25:44
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Karin

Å gumman! Det finns ju inga ord att säga om vad du får stå ut med=/ Jag hoppas verkligen du kan få ditt eget snart, annars är risken att en mycket fin och älskvärd tjej "förstörs"!

Kramar

2008-12-21 @ 10:19:47
Adress: http://storkbarn.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mallan

En av de största anledningar till att jag tog mitt pick och pack och skaffade eget vid 20års ålder. Det man gör är fel och det man inte gör är fel. Hoppas du hittar något eget snart.



Må gott !

2008-12-21 @ 20:39:15
Adress: http://uinknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback