Fjollträsk :P

Ja då sitter man i stockholm på T centralen. Ont i röva som fan får man av dom här jäkla obekväma stolarna. Kunna dom inte fixat nått trevligare å sitta på? Men neeej då.. varför då?

Iaf.. om ca 2 timmar lämnar vi T centralen och åker ut mot Viking Line centralen. Undra om jag kan gå då.. hah.. usch min rumpa värker.. å ja ska sitta här i 45 min till.. bah.

hoppas de blir kul på båten nu och att de blir lite folk iaf. Me tanke på att det är mitt i veckan osv. Kanske inte så många som kan åka ifrån då. Man vet ju inte. Sen äre ju åldersgräns oxå så man måste ju tyvärr ha målsman med sig om man ska ta och åka..

nä snart måste ja allvarligt resa mig för arslet värker som fan... känns som man haft analsex fast baklänges *skratt*

pöss!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback