Färjan outfit :P


Japp sådär såg ja ut när ja va me i Färjan :) Jag gillade den outfiten! Själv e ja lite rocker i stil och musik blandat me lite country, pop, schlager, dansband.. ja.. de mesta :D hehe.
Hade helst velat haft ett par andra stövlar dock. Men man får ta vad man har lr hur? :D

Orka bry sig va andra tycker. Jag tyckte de va snyggt och valde därför att ha det. :) E väl ändå jag som ska trivas i de å ingen annan? Nu har jag iofs slängt strumpbyxorna men resten har jag absolut kvar!
Tänkte på en kommentar som ja fick. Av en tjej som tydligen oxå va mullig som hon beskrev det. Men hon klädde sig iaf efter sin stl lr nått sånt. Vadå i stl XXL i t-shirts och byxor som e större än en hip hoppare? Nah. Då ser man bara ännu större ut. Tro mig, de va min klädstil för ett par år sen innan ja sluta bry mig om va folk tyckte om mig.
Jag är en snygg, sexig och stark tjej! :D Ja får snygga karlar lika som alla andra. Även tjejer oxå! :) Finns många bevis på de ;) Jag är inte fulare lr mindre värd bara för att jag råkar väga ett par kg över "idealet". Ha.. skrattretande :P

Ett uppvaknande till andra kanske behövs. Folk tycker om olika ;P Ja har hört karlar som sagt "varför skulle ja vela ragga på en tjej som är platt som en planka? då kan ja ju lika gärna krama en lyktstolpe" .. tja som sagt. Alla tycker olika! ^^
Visst jag ska gå ner i vikt. Men inte för att andra tycker de. Utan för att samhället är tyvärr så att om man ska kunna köpa kläder så måste man va i en viss stl. Och klädtokig som jag är så är de inte lätt *skratt*. Sen även såklart för hälsans skull då de finns diabetes i min släkt. Men kunna ja så skulle ja gärna stanna i den stl som jag har nu. Inga problem!
Har ju fått en del behag som jag absolut inte är sen att visa upp. Älskar min kropp och mina behag :D Man ska visa upp de man fått anser jag. Så u-ringat och korta shorts lr kjolar är inga problem. :) Har man 80 F-H i kupstorlek så syns de ju såklart! Och eftersom karlar (även fast man ibland har svårt å tro de xD) vet va som finns där under så why nöt visa upp de i en snygg top lr linne? MEN.. ja har inte så öppet så dom ramlar ut så mina vänner får stoppa tebax dom som vissa andra har. Lixom hallå. Slampa? Nej tack. De ska va sexigt MEN snyggt. :) Eller hur?

Oj haha nu kom vi in på ett sidospår där hihih.

Nä tänkte ja skulle visa lite andra outfits ja haft oxå så får ni se lite mer. Om vissa står ut *skrattar*





Ja de va några :) Orka leta igenom hela datorn efter bilder. Men aja ni ser att jag varrierar mig och att jag absolut INTE bryr mig om va andra tycker så länge ja själv tycker de e snyggt och är bekvämt.

Pöss på er alla me fördommar ;) hahah.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: #elenLuu

jag tkr du har snygg stil (;

2008-12-08 @ 18:12:00
Adress: http://helenluu.blogg.se/
Detta är skrivet av: Sofia

Jag tycker bild ett är skitsnyggt, och de två med svarta klänningen o vita leggings, snyggt och sexigt, utan att man behöver visa allt, det är nice! :) Så gillar jag också att ha! :)

2008-12-08 @ 19:05:11
Adress: http://fiian.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tess

Du rockar vännen ;) Man ska klä sig i det man trivs!

2008-12-08 @ 19:23:07
Adress: http://fraggel.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Tycker den där tjejen som sa att hon klädde sig efter sin "stil" verkar jäääävligt tråkig. Du är skitsnygg och sexig i dina kläder och ska absolut inte gå runt och se ut som en hiphopare.

2008-12-08 @ 22:35:32
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Ja tycker de är otroligt o facinerande va endel orkar hänga upp sej på de lilla som vi var med i Färjan, som sagt va endel har vart riktigt elaka, endel avvisa säkert o endel osäkra på sej själva. Men ja anser att man ska klä sej efter sitt eget tycke o smak, huvudsaken är att man själv som sagt va trivs i de hela osv. Sen var de INGA fel på dina strumpbyxor... hade varit en sak (nu minns ja tillbaka till skolan) om du hade tagit på dej en nättopp som var 3 storlekar för liten så den skärde in i dina armar osv. De va de en klasskompis till mej som gjorde för nåra år sen... DÅ är de fel. De va varken snyggt eller bekvämt då för henne. Aldrig i livet att ja heller skulle klä mej i säckiga kläder för o dölja endel former, som sagt va då blir de ju tältvarning. Är man kurvig så e man kurvig ^^ Personlig stil är nått som borde hyllas... bland de värsta ja vet när man kan se ett helt tjejgäng som är identiskt klädda av nån anledning. Nej länge leve inviduell smak o stil!

2008-12-09 @ 14:25:35
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: M

snygga bilder på dig du är ju riktigt söt på dom. ;)

kram, m

2009-04-28 @ 18:37:45
Detta är skrivet av: magnus.,a

mycket snygga bilder på dig.du är ju riktigt söt tjej.blev lite fel när ja skrev förut det kom bara upp M ( kram m .fast det skulle stå hela namnet som det kan bli. ) vad är du för go o trevlig tjej då. ;)

kram magnus.,a

2009-04-28 @ 19:00:26

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback