Dannymail.

Som många av er vet så har jag mått dåligt rätt länge. Det har inte funnits många dagar jag verkligen känt mig riktigt glad och lycklig. Men i sommras mötte jag nån som vände på det. Om så bara för en dag lite då och då. Men jag fick känna mig lycklig igen för första gången på länge. Jag kände jag vela berätta det för han och skickade iväg ett mail på hans hemsida. Det tog en stund men jag fick svar. Även om jag inte förväntade mig detta. Han heter Danny Saucedo och är bland den underbaraste människa ja träffat på länge. Sån renhet, ödmjukhet och ömhet har jag aldrig tidigare sett hos nån.

Tänkte dela med mig av mailet jag skickade till han. Och även visa svaret (tror ja dock postat de innan men de tåls att visas igen) jag fick av denna underbara människa.

Mitt mail till han:



Hans svar till mig:


Jag kan gå in flera ggr i veckan och läsa hans svar. Ni kanske inte tycker det är nått märkvärdigt med det men det får mig att le. När jag mår dåligt och känner mig nere går jag in och läser det. När jag behöver le. Han gör mig glad. Hans svar gjorde mig både glad och chockad. Att han tog sig tid till att svara mig i hans hektiska schema. Vem vet. Han kanske skriver samma svar till alla. Men hans svar till mig gjorde mig glad..

Nu längtas jag. Tills på onsdag. Jag och Maria ska iväg på Cinderella och kryssa med EMD. Jag hoppas att jag kommer få en av hans underbara kramar. Dom som ger mig styrka och viljan att fortsätta. Hans leende som smittar av sig och får mig att le med både mun och hjärta.

Danny Saucedo är min hjälte.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

De här var bland de finaste jag läst! Du verkar helt underbar och att han e de, det vet vi jue redan.<3<3<3

2008-12-16 @ 14:30:58
Detta är skrivet av: Anonym

gud vad fint :') jag börade

2008-12-21 @ 10:43:07
Detta är skrivet av: cecilia

Vad fint, och vad gulligt att han svarade:]

2008-12-21 @ 12:07:30

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback