Sista dagen

Idag äre sista dagen jag jobbar me Klara på cafét i Delsbo. De har vart kul faktiskt! Lite dött då turistsäsongen är över dock men ändå kul :) Minus alla jävla getingar!!! :O usch. Kryllar av dom där borta känns de som. Måste finnas nå bo nånstans. Vi får hålla dörren stängd till cafét helt enkelt.

Majja kommer idag med. Hon hoppar av i Delsbo å är på cafét me oss tills vi slutar kl 5. Sen åker vi hem hit och har filmkväll med Stardust och Little shop of horrors :D Ska bli kul kul!

I morgon blire EMD i Bollnäs och lite fotboll. Den skippar ja gärna men eftersom EMD ska spela så får man väl stå ut :P

Sen blire rätt lugnt för mig. Ska på en jobbintervju på tisdag i Bollnäs, sen ska ja snacka me en snubbe här i Ljusdal om ett jobb med. Så man håller ju tummarna att man får nått av dom jobben!

Bussen går mot Delsbo om ca 40 min.. tar väl ca 10 min å gå till bussen nu på morgonen.. man e ju seg som nå jäkla soffpropp så de tar ju alltid längre tid å gå till bussen nu på morgonen än va de gör typ mitt på dan.. Bah. Inte hunnit göra lunchlåda har ja gjort heller så än en gång måste ja köpa mat.. bah (igen) .. Kommer bli pank jag! Får bli nå billigt skit helt enkelt.

Nä jag ska fixa de sista här hemma nu sen ska jag ta och dra mig mot bussen. Gå en kvart, 20 min innan så kan man ta de lugnt oxå..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Amanda

kul att se att du har börjat blogga igen :)

lägg gärna till mig som vän på bilddagboken...alltid kul att se vad du har för dig :)"margona" heter jag där!!

kram amanda

2008-08-12 @ 22:31:43
Adress: http://margona.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback