Rekord

Jag börjar undra om de går snabbare och snabbare me vissa saker. När jag jobbade på 24help så tog de uppåt 4 veckor innan ja satt mig själv framför datorn me ett headset på höve å svarade på samtal. Ja har jobbat på Anthill sen i onsdags och i morgon ska ja ta oskulden på samtalen.. 4 DAR!! snacka om att gå ner i tid :P haha.
Gruvar mig som saaatan gör jag. Men de e ju de där att ta klivet över gränsen. När man väl tatt sitt första samtal så rinner som andra på bara. :) Och de e ju skönt! Men lite nervös e man ju så undra hur länge ja kommer sitta nervös och hålla muspekaren över "avalible" knappen på svarssystemet *skratt*

Idag fick ja mitt ena paket från shockstore oxå! Åhhh ja älskar tröjan ^^ Jäääi. Jack Skellington fulla tröjan typ hehe. Sååå mysig va den! Varm oxå :) Mössan va "mindre" än väntat men den satt ändå bra. Tygpåsen kan va skönt å ha ibland oxå kan ja tänka mig :) Får inviga den nån dag ^^
Nu väntar ja på andra paketet som kom på "eftersläp" som de hette.. Får de nu i veckan oxå troooor jag. Vi märker väl :)

Tittade på "Får jag lov - till sista dansen" på tv idag. Gick tydligen ikväll. Den va ju inte jättebra.. men rätt intressant å se ändå :P Hehe.. "Farsan" va ju me *skratt*

Nu längtas jag tills 20 sept.. ska bli så ruggigt kul! :D Och ja hoppas min överraskning kommer slås i lås! ^^ Hihi.. annars får vi nog kul ändå!

På lördag ska jag och Millis ner till Gävle och "shoppa".. .lr iaf gå runt å kolla om vi hittar nått att shoppa :P haha. Jag ska gå förbi tatueraren och fråga ut han lite om tatueringen jag ska göra. Ska kolla på båda ställena tänkte jag. Sen ska ja fråga om han tror jag kan ta och tatuera mina armar lr om min hudsjukdom förstör mina planer.. De märker vi väl.

Nä nu ska ja knoppa tänkte jag. Ska ju upp halv 6 så.. Ja försöker lägga mig kl 22.00 men av nån anledning så somnar ja inte då vare sig ja försöker lr inte.. men ja får väl helt enkelt tvinga mig i säng.

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

men som jag har förstått det har du ju redan snackat i telen där

2008-08-27 @ 06:38:53
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Bimbo Boy

Svar: Ja, han är underbar! Kan jag få honom i julklapp? skratt :P

2008-08-27 @ 22:00:31
Adress: http://www.bimboboy.com/blogg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback