Regn, hagel och drivis...

Usch vilket väder. Kul å gå på stan i de här då! Kl 16 ska ja träffa Daniel och Klara nere på finess och fika en smula. Kul å träffa folk :) Ska slänga på några tradera vinster på samma gång oxå. Massa krångel innan ja fick iväg dom. Först så hade tejpen tagit slut så ja va tvungen att åka ner och handla. Sen tog de typ en vecka innan ja fick in pengarna på mitt konto. Kontakta banken och dom sa de vart nå krångel me överföringen mellan banker förra veckan. *sigh* Aja.. nu är allt packat och klart iaf och väntar på köksbordet för att skjutsas ner till posten.

Sitter fortfarande i nattkläderna. Hah.. ja borde klä på mig men jag ska duscha först innan jag gör de. Har sprungit runt halva huset å packat paket och suttit å läst ett argt mail på myspace (tror de skulle föreställa argt iaf?). De roade mig dock mest. Men men. Folk kan ju inte lyckas jämt lr hur? :)

Nä nu ska ja kila upp i duschen så ja blir klar me allt nångång.

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

asså vem har varit igång nurå?

2008-08-18 @ 14:01:49
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: bella

älska designen på din blogg liksom! ha en underbar kväll!

2008-08-18 @ 20:55:01
Adress: http://ballabellas.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback