Ny lista...

Japp nu kommer nästa lista.. nämligen shoppinglistan.
Och nej de är inte bara roliga grejjs :P Hehe

Här kommer den!

1. Kakao
2. Margarin
3. Mjölkchoklad
4. Grädde
5. Smör
6. Juice
7. Loka
8. Ris
9. Beasås
10. Grönsaker
11. Majs + majskolv
12. Gummiband
13. Balsam + schampo
14. Kött
15. Persiljesmör
16. Creme Fraishe
17. Naima present
18. Tops
19. Smink svamp
20. Mascara
21. Skor + topp (EV)

Ja för å informera så ska ja baka :) Heheh. Så därav alla grejjor från början! Sen ska vi se om dom har nå kläder lr skor till inte FÖR mycket pengar. En tunika och ett linne vore bra och ha. Plus ett par nya skor i modell finare. Fast utan klack. Så vi märker väl :)

Nu sticker ja! Tjipp!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Observer

Jag har förstått när jag läst din blogg att du inte gillar din vikt. Vad jag kan se på din nota så är det en hel del varor som inte borde hamna i din korg/vagn om du vill jobba på din viktminskning. Bara ett råd från en som har samma bekymmer och kämpar med mig själv varje gång jag står i kön på affären där allt godis finns.

2008-08-01 @ 17:55:20

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback