Men jises :P

Snacka om att ha fel om folk. Nu har en viss person sagt upp vänrelationen me mig på Bilddagboken (och troligtvist IRL?) bara för att jag inte kan me hennes polare :P Antar de e därför iaf. Kan inte komma på nån annan anledning. Om hon inte bara tröttna då. :) De har ja börjat gjort iaf. Känns onödigt å va vän me folk man aldrig hör nått från. Aja.. ynkligt tycker jag. Men de e ju hennes problem :) Ja har gott om polare så nån sån barnslig behöver jag inte ha i min umgängeskrets :D Ja överlever ^^ Vissa e inte torr bakom öronen än helt enkelt. Men dom växer nog i dom så småningom hoppas ja :) Att sen en annan inte ger sig fattar ja inte :) Snälla lilla du. Ja bryr mig inte om en liten ettrig fjortis som du :) Rör mig inte i ryggen va du har för åsikter om mig lr om du nu tror du känner mig ^^ Tänkt på en sak förresten. Du sa att vi umgåts max 2 ggr. Jag kunna omöjligt känna dig på den tiden. Hur kan du då känna mig? ;P Hah.. nädu. Dubbelmoral så de skriker om de. :D Hah.

Aja.. nu lämnar vi tråkigheterna ^^ Lr snarare de ointressanta :D Idag fick ja världens psykbryt på tåget hem. Satte sig en morsa me två ungar bakom mig och ena ungen höll på å "sparka" på sätet framför sig, dvs de jag satt på. Ja brydde mig inte till en början för ja tänkte att morsan hans läre väl säga till. Men ikke! Hon sluta inte sparka så ja vände mig om å kolla surt på henne å hon såg ut som "vadå?" ungefär.. Hinner inte mer än att vända mig om igen så fortsätter hon. När ja stirrat ut henne kanske 3-4 ggr så tappar ja humöret. Vänder mig om och skäller ut morsan (inkl hennes ungar). Ja kommer inte exakt ihåg vad jag sa men de va nått i stil med följande:

- Om inte du säger åt småglina att sitta still och sluta sparka mig i ryggen snart så ska jag personligen ta och spika fast dom i sätet, eller ännu bättre kasta av dom från tåget i farten! Jag är trött, hungrigt och börjar bli jävligt irriterad och just nu ligger INTE dina ungar på min plus lista precis. Lär dom lite hyffs för fan!

Morsan såg ut som hon tänkte "va hände?" medans ena ungen ser chockad ut och den andra börjar gråta. Ja satte mig till rätta igen, plugga in hörlurarna i öronen och höjde ljuget. Ja orkade verkligen inte med och bry mig ett skit om de där! Morsan hade INGEN hyffs på ungarna och verkade inte bry sig heller om dom irriterade mig. Me tanke på att när ja vände mig om å stirra ut ungen hennes så satt morsan bara å log å titta på ungarna. Har aldrig blivit så förbannad i hela mitt liv. Brudarna på andra sidan gången börja viska och hörde dom säga nått "äntligen nån som vågar säga nått.." .. Ja ffs ja blev förbannad! Å ja hade INTE tvekat av å kasta av ungarna. Va måttligt sugen ska ja säga.

Nu kan vi lämna tråkigheterna. Fast ja vet inte riktigt vad jag ska skriva :P haha. Äh de får va såhär. Skriver nå mer om jag kommer på nått ^^

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

så därn mamma me barn har jag oxå träffat på. Flera gånger på tåg suck



Och det där du beskriver i början. Fattar inte varför jag är indragen och att hon ljuger om mig. Jag har inte gjort nått så vitt jag vet.

2008-08-22 @ 14:06:29
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Hejja guuuud va ja skulle vilja våga skrika så ja me åt irriterande ungar som ska sparka på sätet osv! Men nu åker ja ju typ aldrig buss eller tåg. Men de närmsta ja på sista tiden kan rellatera till va när ja, Ia o Annki va på Mc Donalds en gång så kom en unge o satte sej vid samma bord som oss o lipade o grejja... vi bara kolla på varandra o ungen o tänkte vaaaa faaaaan. Sen efter ca 2 min reagerade mamma on kom o slet tag i ungen men sa inget till oss. Jajaja... lär ungarna hyffs säger ja!

2008-08-22 @ 14:56:43
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: malin

alltså jag hamnar på din blogg titt som tätt och gillar oftast det jag läser. tycker att du verkar vara en stark och galet rolig tjej, men nu vet jag inte... tycker du reagerade riktigt illa när det kommer till barnen på tåget.. du kunde väl ha sagt till lite försiktigare? visst, barn kan vara irriterande, men dom är ju ändå barn. mamman var säkert tankspridd och helt uppe i ungarna, så hon tänkte kanske inte på att dom störde? jaja, jag vet inte, jag var ju inte där. tycker i alla fall riktigt synd om barnen efter att du skällt på dem... dom tänkte förmodligen inte på att dom störde.

2008-08-22 @ 17:26:49
Detta är skrivet av: Hummern

Ang Malins kommentar, vissa ungar behöver helt enkelt det att man tar i rejält för annars så tar dom det inte till sig och fortsätter sen i samma stil..Jag har själv 4 syskonbarn varav 3 är sådana som behöver sägas till riktigt på skarpen när dom gör något dom inte får annars så skiter dom i det.

Jag tycker det är helt rätt det Stina gjorde på tåget, en morsa ska ha någorlunda koll på sina ungar o säga till i tid. . Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

2008-08-22 @ 18:14:34

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback