Magsjuka?

Nä de tror ja inte ja fått.. Men ja har haft en 7 jävla natt. Inte sovit en blund på hela natten. Varför? Jo för vid halv 2 började min mage ge ifrån sig konstiga bubblande ljud å eftersom ja har magkatarr tänkte ja att ja de e väl lika bra ja går på dass innan ja lägger mig. Sagt å gjort. Dock kom ja aldrig därifrån förns halv 7 i morse. Har spytt å gjort både de ena å de andra hela natten. Har INGEN aning om vad som hände. Ja börjar tro att eftersom ja ställt om min kropp på nyttigheter (så bra de går iaf) nu dom senaste veckorna och sen tröck ja å Maria i oss ganska mycket tårta i helgen så reagera bergis min mage på det.

Halv 7 fick ja ett tillräckligt långt uppehåll så ja kunna gå och lägga mig. Hade då bara spytt den senaste timmen så ja slapp iaf sitta på dass samtidigt som ja spydde. Kom båda vägarna om ja säger så. Ja blir förbannad på mig själv för jag skulle ju till Delsbo och jobba med Klara idag. Ja svär en lång ramsa och hoppas ja hinner bli bra så ja kan åka iväg. Men när jag fortfarande spyr, och lika mycket, när den närmar sig halv 8 så SMSar ja henne å säger att jag tyvärr är fast i sängen. Förstår hon blir besviken me att ja lovat å komma dit. Hade de vart feber lr nån annan ikke vätskeflödande sjukdom hade ja åkt ändå. Men eftersom ja spyr me jämna mellanrum så vågar ja inte sätta mig på bussen och åka iväg.

Nu har de gått över till dass igen. Spytt har ja inte gjort sen 10 tiden. Nu får ja springa på toa iställe. Men de börjar avta. Undra hur möe skit å grejjs ja hade i min kropp som måsta ut egentligen. Kollade vågen nyss oxå.. Har gått ner 2 kg bara under natten. Bah! Mår lite bättre nu iaf och eftersom ja slutat spytt så tröck ja i mig lite fil och en magkatarr tablett. Undra om de kanske kan sätta magen till rätta igen. De hoppas jag! I morgon ska ja iaf iväg till Delsbo och göra upp för missad tid. Har haft sånt dåligt samvete hela dan så ja vet inte vad jag ska göra. E jätteledsen för det som hänt :(

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: #elen

usch, stackare, krya på dej "/

2008-08-06 @ 09:35:07
Adress: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback