Kom ut!

Satt just och snacka me en vän på MSN om homosexualitet. Asså jag är ju bi. Som jag gick ut med för ett tag sen. Även om dom flesta redan visste ändå :) Hehe. Vi kom in på fördommar och våga "gå ut" osv. Jag är nog bland dom som önskar att när jag får barn att nått utav mina barn kommer va antingen bi eller gay :D Ja vet inte varför, ja bara vill de ^^ Kan slå mig ihop me Martin Stenmarcks morsa där. Hon fick 12 (vare va?) å INGEN va gay lr bi *skratt* Snacka om trist när hon önskade att nån skulle va de!

Kanske ja vill de för att jag själv är det? Ja vet inte :) Ja vet iaf att jag vill skriva såhär. Jag bryr mig inte om vilken läggning folk har. Vad dom gjort. Om dom testat, exprimenterat med sex osv. Hur ska man veta om man inte testar? Lixom nej.

Jag önskar mina päron hade en bättre inställning till homosexualitet men tyvärr så är båda homofober så när jag kan gå ut med att jag är bi till dom vet jag inte. Troligtvist när jag flyttat och inte längre bor hemma. För ja läre ju få höra en del om att jag är äcklig, inte den dom trodde jag va, att de bara är en fas osv.. Men inte på de bra sättet utan ja kommer få utskällning. Dom kommer säga att dom skäms över mig osv. De är inte första gången dom säger det. Ja kan inte säga mer än att ja är som jag är för att jag inte blev som jag skulle. Lr nått. Enligt dom skulle ja väl vara en kopia av min polare Renée. Söt, smal, vacker, klär sig snyggt, inte har massa olika färger i håret osv. Jag skulle inte få va såhär om dom bestämde. Nu gör dom inte de och så fort jag sticker så kommer ja verkligen leva ut 200% me den person jag är. Måste ju hålla på mig så länge ja bor hemma tyvärr. Inte för att dom säger att "så fåru inte göra" utan för att jag inte vill starta nå mer bråk än va de redan är här.

Aja.. iaf. Gå ut! Ni kommer må mycket bättre med det. Och förhoppningsvist har ni ett par bättre föräldrar än va jag har som accepterar er för den ni är.

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Kom uuut vi börjar om igeeeen

2008-08-17 @ 12:57:56
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Hummern

Jag tycker de e grymt starkt av dig att stå för den du är, trots dina föräldrar för den sitsen kan jag verkligen förstå. Min morsa har alltid stöttat mig o accepterat mig för den jag är, min farsa däremot, han ska vi helt enkelt inte prata om. .

Men jag står bakom dig och tycker om dig precis som du är, du ska inte ändra på dig för att ngn annan ska tycka om dig, då är dom inte värda att bry sig om!! Du är den bästa när du är dig själv, det är alla :) Jag e 550% ICKE homofob, o kommer aldrig ändra min åsikt även om ja själv inte är attraherad av kvinnor mer än på det vänskapliga hållet så får andra tycka precis vad dom vill, de berör mig inte.. Vad får ja ut av att inte gilla de? ... Ne precis ^^ hehe. . så ja säger bara "hejja Stina!" :D Puss o kram på dig sötnöt :)

2008-08-17 @ 17:13:40
Detta är skrivet av: Pelle

Inte fel med att vara bisexuell o accepterar inte folk det så skit i dom. Men jag har en sak jag tyckte du skrev fel... -Att du "ÖNSKAR" att nått av dina ungar skulle bli Gay eller homo. -Visst du kanske tycker det men du är nog rätt ensam om o önska det om dina egna barn.

2009-08-06 @ 14:17:20
Detta är skrivet av: ????

Ja med tanke på ditt fruktansvärt barnsliga uppträdande o hur du skriver om din mamma o pappa så kan jag fullkomligt förstå att dom skäms över dig. Det är inte första gången du skriver om dom öppet på nätet som om dom vore 2 utomjordningar. Du är snart 30 år o skriver om dina föräldrar som om du vore en liten tonårsflicka på 13 år. Väx på dig o sluta o spring som ett luder upp i alla musikanter så kanske dom slutar skämmas över dig. Jag gick i skolan med dig på gymnasiet o när jag läser vad du skrivit så verkar du inte förändrats för 5 öre så det kanske är dax snart. Jag ser dig lite då o då i Ljusdal o du är ju absolut inte ful eller för kraftig men som du vet så gör sättet en persons utseénde väldigt mycket. -Att din mamma o pappa ej skulle acceptera dig för den du är om du är bisexuell så vore ju det förjävligt för ingen kan ju rå för hur man är lagd. Skulle jag själv få barn nån gång så skulle jag alldrig i mitt liv se ner på dom utifall dom vore bi eller homo. -jag skulle älska dom lika mycket för det. Men väx på dig så kanske du får mera vänner också för du har ett extremt udda beteénde

2009-08-06 @ 14:51:26
Detta är skrivet av: !!!!!

Håller med dejj där uppe ?????

Säger samma sak!

2010-05-23 @ 19:53:04
Adress: http://www.confessionsbykimzanz.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback