Ibland undrar man...

Inte visste ja att de finns folk som känner mig bättre än va ja gör? :P Hehe. Nä ibland springer man på sånt folk som tror dom vet bäst om allt. Lite kul och läsa ibland faktiskt när dom inte har en aning om va dom snackar om ^^ :D Hah.

Men kul när man känner folk som jobbar på cinderella för dom brukar ju göra tjänster för en ibland. Har fått lite gratisresor osv. :D Kul kul! Nu längtas jag tills nästa båt. Ska bli kul å ut å dundra båt igen. Dock blir de nog sista på ett tag. Troligtvist hänger jag inte med på Arvingarna kryssen. Ja jag vet majja vi satt nyss och snacka om den men ja tror inte de funkar. Jag vill åka! så ja ska försöka. Men vill ja behålla de här jobbet nu kan ja inte hålla på å ta ledigt hela tin första halvåret pga en kryssning. De kommer fler ggr. Kommer sakna vissa som ska åka på den, men vissa kan ju gå å gräva ner sig lr nått så man slipper se dom :D hah.

Nä nu när man fått jobb gäller de å prioritera de i 1a hand så ja får behålla jobbet efter dom 6 första provmånaderna. Annars kan ja stå där utan jobb igen om ett halvår. Och de vill ja inte. Har ju planer på att flytta till bollnäs efter nyår å de ska ja tusan lyckas med oxå ^^
Då kanske man kan komma på fötter igen och förhoppningsvist må mycket bättre psykiskt oxå. Ja nä jag mår ju inte helt 100 just nu.. Snarare 20 kanske? Men har nog svårt att acceptera de själv.. Ibland gör jag de å då gråter jag länge länge. Men gör aldrig nått åt det. Skäms väl för att ja mår så dåligt kanske? Jag vet inte..

Aja i morgon blire dans i Nor till Date. Mysigt litet ställe ute i skogen. Klara fråga om jag vela haka på och ja bestämde mig för att göra de. Tydligen ska Daniel dit oxå så man kanske tar sig en svängom på golvet oxå ^^ Tänkte åka upp till Östersund på fredag oxå. Men de va ju innan ja fick reda på att ja fått jobb. Nu hinner jag nog inte me tåget så ja får stanna hemma. Tiia och Majja får ha kul utan mig. Men de överlever jag. Är ju inte så länge tills jag ska ha kul igen! :D EMD i sandviken den 20e sept. En lördag som tur e! :D Slipper man tänka på att ta ledigt från jobbet oxå. Skönt skönt! Ska passa på och ta en fika me Dennis då oxå :) Springer ner en snabbis medans Majja duschar å håller på :P Hehe. Ska snacka me Dennis när de närmar sig så får vi snacka tider osv då ^^

Nä nu ska ja in å kolla länkarna här på bloggen för Dennis nämde nått om att ja inte hade länkat til mina vänner? Hmm... :D hah Virrpanna som sagt!!

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: pöa

Ja men snälla människa flytta hit :D

Är ensamast i världen känns de som haha!

men helst skulle jag vilja bo nån annanstans!

Mmm orka folk som "tror dom vet" finns de gott om i den här stan! USCH! tur du inte e infödd bollnäsbo haha.. nu blev de långt.. PUSS

2008-08-18 @ 22:18:54
Adress: http://taskulamppu.blogg.se/
Detta är skrivet av: Bimbo Boy

Duktig flicka haha! :P Jag är inte blind!

2008-08-18 @ 22:36:12
Adress: http://www.bimboboy.com/blogg
Detta är skrivet av: Mikkis

Vill ha me dej på båten gråta

2008-08-19 @ 01:58:03
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Men men men.... :-(. Arvingarnabåt ju...plutar med underläppen och ser sur ut



2008-08-22 @ 10:22:51
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback