Finally!

Hej alla trogna läsare! Gissa va som hänt! STINA HAR FÅTT JOBB! :D Jäääi.

Jag börjar på onsdag den 20e augusti. Jobbet ligger i Bollnäs och heter Anthill. Det är ett supportjobb för Acer. Vill ni veta mer om vad jag kommer jobba med så gå in på http://www.anthill.se och läs :)

E så hiiiimla glad! En sak dock är jag lite nyfiken på. Äre fast anställning eller provanställning? De står "vi vill att du kommer och börjar din anställning".. Menar dom fast anställning lr provanställning? Ja får ta å kolla upp de när jag kommer dit :) Hehe. Äre fast anställning så äre ju sketbra! Men ja grinar inte över provanställning heller :)

I morgon ska ja å päronen + bror fira mitt nya jobb ^^ Vet inte va de blir men troligtvist blire nå fika lr om vi går ut och äter nånstans. Stina är sugen på kinamat men de gillar inte bror så de blir nog nått annat isf :P

Känns så bra oxå för ja har alltid haft sån jäkla otur me pengar.. okej vissa grejjer har ja ju dratt på mig själv såklart! Men ändå. Nu kan ja få bort några skulder och avbetalningar (helst alla såklart) för ja kommer börja med att pendla till bollnäs. Bara för att få en extra slant över i månan och kunna just betala bort alla skulder och avbetalningar som jag har.
Klara ska ja försöka betala av på en MAX 2 månader så den skulden försvinner helt! Nästa blir resterande avbetalningar så ja får bort dom. En skuld som kommer ta nått år innan den e klar är ju till CSN. Men de e väl nått ja får leva me antar jag. Ångrar inte att ja läste upp alla ämnen till VG och MVG från IG och G... de känns så bra å ha lite bättre betyg i bagaget. :D

Sen de här me jobbet. Ja kommer ju verkligen få röra på mig varje dag oxå även om ja har ett stillasittande jobb. Kommer gå i ca 10 min från bussen fram till byggnaden där jobbet ligger. Sen är de, hör och häpna, ÅTTA trappor upp till lokalerna. :O Okej de är 4 våningar men 8 trappor. Shit. Haha :D Springa i dom varje dag upp och ner, ja jag kommer väl rasa i vikt. :P Sen ska ja försöka gå hem från tåget oxå när ja kommer tebax till ljusdal. Tar väl ca en halvtimme och gå de oxå. Plus att ja kommer äta frukost, lunch och middag. Plus ta med mig 1-2 äpplen om dan för mellanmål. Shit! :D Lever ja så kommer ja ju rasa! Åsså får man ju hålla sig till nyttiga luncher osv då :) Inge hamburgare å pan pizza å dyl. Utan bra nyttig hemmagjord husmanskost :)

Nä nu ska ja köra igång musiken på högsta här och ha bara en allmänt skön kväll ^^ hihi.. I morgon blire "pick å pack" igen å fortsätta på att pricka av min lista :)

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Grattis igen ;)

2008-08-14 @ 20:04:27
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Haha lika bra o passa på o gratta här me ;) GRATTIS!!!

2008-08-14 @ 20:32:04
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: Nina

Grattis här med! Visste inte att anthill hade anställningar, mer än timanställning! Hoppas du får fast, och står ut att pendla! kram



http://snostjarna.blogspot.com

2008-08-14 @ 20:43:37
Detta är skrivet av: #elen

ååååh, grattis !!! :D

2008-08-15 @ 12:21:31
Adress: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah

Grattis!

äntligen, gud vad roligt för dej.

Passar på att fråga om gästlösen till din bilddagbok igen, heter CarpeAnnah där du vet nog vem jag är :)

2008-08-15 @ 21:50:45
Adress: http://carpeannah.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback