En öppen blogg

Japp som alla förstått så är jag ganska öppen med det jag skriver här. Jag sticker inte under stolen med nånting. Pratar om de mesta :) Sex, sjukdommar, tankar, åsikter osv. Har en privat blogg oxå dock där jag skriver mer detaljerat om saker som ja inte vill att nån annan ska få reda på, den är lösenordsskyddad och det är bara mina närmaste vänner som fått lösenordet. Dom jag känner att jag kan lita på.

Men jag har inga problem och snacka öppet om saker. Jag och Majja satt å snacka om sex och ställningar på bussen en gång kommer ja ihåg å tanten några säten framför oss vände på sig och verkligen gjorde :O min mot oss *skratt*. Tror inte Majja såg de men de va sååå kul å se hur hon reagera haha. Vänj dig, de är 2008 inte 1908...

Appropå öppet. Tänkte fråga tips på en sak nu :) Hur gör NI när ni (ni som gör det då dvs, de finns ju dom som inte gör de oxå :D) "rakar lotta" s.a.s. :) Lr mer rätt ut, när ni rakar muttan? Jag har alltid gjort de i duschen men börjar tröttna på allt jävla krångel. Har ni nå andra tips/ställningar osv som gör de lite lättare kanske? Lr ska man satsa på brasiliansk vaxning? Har funderat på de förut.. kostar 700 i Gävle för å vaxa muttan + benen. (JA ja säger mutta för ja tycker fitta låter som för mycket fjortissnack/porrfilm) De kanske kan va värt pengarna. Ska fundera på de lite till. Men vill gärna ha tips från er ändå :) Hur gör ni? Och funkar de bra? :D

Va för den delen (appropå mutta? xD) inne och skrev i Dates gästbok för första gången på säkert 10 år känns de som. Och de blev ett litet inlägg :P Kändes som om Majja vart här skulle hon sagt nått i stil me "börjat på en novell lr?" ^^ Heh.. känner henne ALLT för väl ibland ;P Nä men ja hade några punkter att dra upp och sen blev de allmänt dösnack efter de :) Men äh. ^^ Passade på samtidigt och göra reklam för den här bloggen och för min hemsida ^^ Så nu är reklamen ute på EN sida iaf.. ska lägga ut lite på andra sidor oxå men vet inte riktigt vart hmm... Aja :)

Har btw fått musikalfnatt! Jag såg Mamma Mia i helgen och jag ÄLSKADE den!! Klara frågade om jag vela haka på. Dock hade ja inte råd men hon sluta inte tjata ;) Så ja snacka me morsan och hon bjöd mig på bion som en liten present att jag fått jobb ^^ Jäääi. Så iväg åkte vi (klara körde) och ja satt verkligen och log HELA filmen!! Så ruuuuskigt bra den va!! :D När ja kom hem så fixade jag soundtracken till Hairspray (och en RUSKIGT bra musikal me ett grymt bra budskap!!), Dirty Dancing, Little shop of horrors och Mamma Mia :D Sitter å nöter låtarna nu så ja blir fan toki :P Men sååå bra musik :D
Btw.. budskapet i Hairspray som ja skrev om nyss är de bästa. Den handlar om en större tjej (och där vet ja verkligen hur de är) och hon är kär i skolans snyggaste och populäraste kille. Men som hon sjunger "Everybody warns that he won't like what he'll see. But i know that he'll look Inside of me!". Han ser henne för DEN hon är och blir kär i henne "Tracy, i'm in love with you. No matter what you weigh" som han sjunger. Trotsar alla och älskar henne både på in och utsidan. Så himla bra budskap! Kolla inte på utsidan för inuti kan de va en ruskigt härlig tjej gömd. Och bry er inte om va andra tycker! Stå för den ni är och vad ni tror på! :)

Btw.. igår städade jag som nå jäkla galning! Jag dammsög, skurade, dammtorka, bytte gardiner, bädda rent, putsa fönstrena, diskade, tvättade kläder (3 maskiner!! :O)... Bah! Ja de blev mycket göra igår! Ändå började ja inte förns typ 5 på eftermiddagen för förmiddagen gick åt till att dösnacka me Majja på telefon :P Haha. Snacka om att hålla på sen kan ja säga! Ja va klar me allt runt 22.00 och då först kunna ja hoppa in i duschen. Sååå skönt och ta en dusch när man jobbat för fullt, verkligen så de rinner från pannan på en. Men då vet man oxå att man gjort ett bra jobb :)
Idag ska jag ta och byta skrivbord i mitt rum. Ja börjar tröttna på de här jag har nu och farsan sa att ja kunna ta deras gamla. Skönt! Då ska ja fixa det idag :) Får passa på och "möblera om" på skrivbordet då oxå. Kanske tvätta duken som ligger på oxå för den börjar bli liiiite småfläckig av div saker. Ser nästan ut som nån spermat på duken vid tangentbordet men haha de kan ja försääääkra er om att de inte e nån som gjort *skratt* De måste vart efter nå fil som ja suttit här å ätit lr nått ^^

Nä nu ska ja sjunga vidare en stund, sen blire lunch och sen börjar ja på me skrivbordet :)

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

näe jag missa nog tantens min :P

Du skulle ha filmat ;)

2008-08-17 @ 12:15:05
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Anonym

amen AJ när du säger raka mutta.. hela alltet då? asg* ja d e drygt i duschen o raka allt hår :) jobbigt o va tjej ibland! bla bla

2008-08-19 @ 02:14:33
Adress: http://taskulamppu.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback