Dans till Date

Japp då sitter man här, färdig att hoppa in i duschen och börja fixa sig för kvällens dans. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, ändå typ ramlar de ut kläder ur min garderob :S Haha.. dagens i-lands problem ;P Aja ja kommer väl på nått troligtvist :) Hehe.
Sen ikväll blire nog dans på heltid oxå :) Bestämt mig nu för att ta tag i dansningen på heltid eftersom ja ändå bantar och dans är ju en grym träningsmetod som även e kul! Så igår när ja va på stan me Klara och Daniel så snacka vi om att båda vi skulle dansa me han :) Han vet ju iaf vilket stadie inom dansen ja ligger på då ja inte dansat sen jag gick buggkursen förra våren :P Hah.
Sen ska de bli buggträning på kläppa gården i Ljusdal tydligen från och med September så de ska ja börja gå på :) 2 timmar dans varje månad. Jääi ^^ Så kommer man igång lite. Undra om Tim och Jan är tebax btw. Ja de märks väl :antar jag! hah :D

Runt 7 kommer Klara och hämtar upp mig. Dansen börjar 8 och ligger i Nor utanför Jarse. Tar väl en 20-30 min dit me bil. Beroende på vilken väg man åker. Appropå det. Nu skrev Klara på MSN ^^ hehe :D Jaha nu blir de tydligen mat på stan runt 18 tiden innan vi ska ut mot dansen :) Kul kul! Blir jag, Klara och några som hon känner som oxå ska med. Kul kul! (upprepa? ^^).

Jag borde hoppa in i duschen nu å börja göra mig i ordning. Ska hämta ut ett paket vid 5 oxå som kommit. Ett par skor och en ring (om ja minns rätt?) som kommer på "eftersläp" från Ellos då dom inte fanns i lager när ja beställde hela paketet. Annars har ja ingen aning om va tusan de kan va :P Men de märker ja väl när ja öppnar paketet ^^ Sen har min duschcreme + parfym från Yves Rochér kommit oxå. Dax å lukta vanilj igen då ;) Hehe.

Nä nu måste ja skutta upp i duschen innan de blir för stressigt!

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Jan e tillbaka i allafall. Hur det är med Tim är en annan 5a

2008-08-19 @ 14:31:27
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback