Ännu en lista..

Börjar se ett mönster här hehe. Blir listor efter listor som jag prickar av. Å ja me mitt minne måste ju skriva upp ALLT annars glömmer ja de :S Okej inte allt men lika bra å skriva upp å pricka av ändå xD haha..  De här är de som ska göras idag.

  • Fixa walkman programmet
  • Städa
  • Handla mat
  • Packa tradera vinster
  • Bädda rent
  • Tvätta nya tunikorna
  • Byta skrivbord
  • Sy kläder + annat
  • Bränna ut saker på DVD
  • Fixa papper och skicka till SJ
  • Skicka tradera vinster
  • Knäppa kort på mobilerna till köpare

Jag ska försöka hinna med allt de här idag. De minst viktiga kan ja nog skjuta upp tills i morgon om de skulle va så. Men ska iaf försöka!

En sak till.. nyss när jag stod i duschen å skulle raka mig under armarna så ser ja som en liten liten knöl mitt under armen.. typ i stl som en större finne. Så ja klämmer lite på den å plopp säger de så får ja en liten gul kula i handen :S Lixom inge var som de brukar va om de är en finne. Utan bara en gul liten kula.. urk! Såg äckligt ut så ja spola bort den på en gång. Måste vart nå mutant finne lr nått *skratt*
Men lixom DÄR under? :S Aja.. man ska väl lyckas me allt innan man e klar antar jag.

Nu sitter jag här och torkar efter duschen å sen ska ja ner på Ica för att köpa kött, potatissallad, majskolvar och persiljesmör :) Tänkte göra lite gottit mat och titta på Miami Ink (som ja fått hem nu äntligen) lite senare nämligen. Så himla intresserad av de där jag! Har säsong 1, 2 och 3 nu. Så de ska bli intressant.

Btw i går va ja ju på jobbintervju i Bollnäs. Dom sa att de såg lovande ut och skulle höra av sig inom 1-2 veckor. Nu vågar ja inte gå och hoppas på nått men en liten tumme håller man ju :) Va sen på jysk och handlade 2 kuddar och ett pennställ. Hejja och prata lite me Daniel och Pelle innan vi åkte hem sen. Kanske kan umgås me dom lite oftare nu då om man får jobbet å blir Bollnäs bo :) Då måste ja ha inflyttningsfest ^^ Alla från jysk ska fanimej komma :D Åsså Peach såklart ;) Thaha.. sen fåre ju såklart komma folk från andra håll me! :D

Sen får vi se om ja drar upp till Majja den 22a å går på Date me henne. Lr om ja väljer den i Jarse.. vi får se! Beror på pengar, jobb och tid de där. Skulle va kul iaf! Fast nu ska ja försöka spara pengarna till båda bådarna i Sept + EMD i sandviken då. Måste ju ha pengar till de me. Blir ev att ja får skippa båda Date så ja har lite extra pengar till sept. Lr så lägger ja upp lite mer saker på tradera :) Fått ihop 600 där nu iaf! Jääi :D

Nä.. nu måste ja klä på mig och sticka ner på stan. Magen kurrar ihjäl sig snart! ^^ hehe..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

oj 600 e inte fel

2008-08-13 @ 20:51:13
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Peach

Åh tackar tackar Puchie att ja får komma fniss

Välkommen till Idioternas stad i framtiden ha ha..näe trevligt här! :P

2008-08-16 @ 00:42:16
Detta är skrivet av: Anonym

// Peach

2008-08-16 @ 00:44:07

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback