♥ Slödag

Moshi moshi..

Idag äre en sån där slödag. Ja är helt slut sen gatufesten. Ja fattar inte varför, för ja fick ju sova och vi va inte uppe speciellt länge. Jag åt bra och hade skitkul verkligen. Fick träffa massa söta folk och lyssnar på bra musik. Hmm..
Men igår och idag har ja inte haft lust me nånting. Ja har mest suttit på arslet och kollat film lr bara slösurfat. Okej ja städa lite, tvätta och höll på igår. Men inge värsting jobb precis. Mest sånt som tog hand om sig själv..

Bjuder på en bild från Gatufesten. Älskar dom pojkarna. Finns inga som får mig att le som dom.

Jag tänkte gå å duscha om en stund. Ta en lång härlig varm dusch. Bara softa och ja funderar på att sätta mig ner och låta vattnet rinna över mig. För efter i morgon blire inte många lugna stunder. Ja måste boka om frissatiden pga en annan utgift som jag inte va beredd på. Jag får nöja mig me slingor, klippa mig får jag göra nästa månad.. Lr så kan morsan toppa mig så länge bara. Ja har iaf inte råd me blekning + klippning nu. Så mycket är säkert. Inte om jag ska kunna betala T&R till sthlm + hyran för rummet när ja kommer ner. Plus betala tebax 300 till Majjsan och sen dessutom Jättendal som går på minst 500 spänn. Så nej. Håret får va så länge. Huvudsaken ja får bort utväxten som är hemsk!

E väl kanske lite pga den utgiften som kom som jag känner mig lite nedstämd oxå.. Alltid dessa pengar. Och den här va mitt fel, jag vet. Men de va inte avsiktigt de kan ja försäkra. Från augusti får jag iaf ca 1000 kr mer i månan när ja börjar ta CSN stöd, dvs om ja kommer in på komvux. Känns väl lite bättre men inte fullt. Hade ju hellre haft ett jobb. Men utbildningen jag ska ta kan hjälpa mig på god väg till ett jobb. Diplomerande Butikssäljare heter den. Och det är ju me sånt jag vill jobba. Så de kan nog hjälpa lite!

Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma. Har just kollat på Quest for Camelot (världens bästa tecknade film!) och gråtit lite. De e nog den enda disneyfilm ja surar till heh. Men man får göra de ibland oxå..


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Har inte sett den tecknade filmen du nämner.

2009-07-05 @ 16:57:54
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback